Początek

Nazywam się Kamila Rajda i od ponad 12 lat jestem związana z public relations, mediami i marketingiem. Z zawodu jestem dziennikarzem, a swoją przygodę rozpoczęłam od pracy w radiu i telewizji. Kolejnym krokiem na mojej ścieżce zawodowej były agencje PR, a w nich praca dla kluczowych klientów tak, jak np.: Procter&Gample, Floslek – Laboratorium Kosmetyczne, Mercedes-Benz Warszawa czy Nivea Polska. Miałam okazję również wspierać i realizować duże projekty min. „Go Skalp Brave” dla Head&Shoulders przy współpracy z Robertem Lewandowskim. Taki początek pozwolił mi rozwinąć skrzydła, a następnie zdecydować na założenie czegoś własnego. I tak powstał „PRoMarketing”.

Dodatkowo odpowiednie studia managerskie „Marketing Produktów Farmaceutycznych i Usług Medycznych” na Uniwersytecie Warszawskim oraz doświadczenie we współpracy z firmami z sektora medycznego pozwolił mi wyspecjalizować się właśnie w tym kierunku.

Kamila Rajda
strzałka w dół

Misja, wizja & cele PRoMarketing

„Najlepszą reklamę robią zadowoleni klienci”
– Philip Kotler

Główną ideą PRoMarketing jest wsparcie firm z branży medycznej i nie tylko. Działalność od początku była nastawiona na doradztwo i wypracowanie mix’u działań marketingowych dopasowanych przede wszystkim do indywidualnej sytuacji rynkowej, w której znajduje się dany klient, w szczególności z branży medycznej. Firma pomaga również wykorzystać nowe technologie, zautomatyzować i zoptymalizować działania marketingowe oraz po budzić cyfrowy rozwój firmy.

Współpracę zaczynamy od analizy Twoich potrzeb i oczekiwań, tak aby pod ich kontem opracować, jak najlepsze, precyzyjnie dopasowane rozwiązania. Na tle innych firm działających na rynku wyróżnia nas to, że działamy kompleksowo. Nie musisz mieć działu marketingu w Twojej firmie. Od teraz PRoMarketing będzie Twoim prywatnym doradcą i współpracownikiem będącym w kontakcie z Twoimi pracownikami i podwykonawcami.

M jak - Marketing w Twojej firmie

Nie musisz zatrudniać specjalisty ds. marketingu. Jeśli potrzebujesz kompleksowej usługi w tym zakresie to służymy pomocą. Wesprzemy Cię w drożeniu działań marketingowych do Twojej firmy. Staniemy się Twoim osobistym doradcą i współpracownikiem. Działaj sprawnie!

S jak - Strategia komunikacji

Strategia komunikacji to solidny fundament skutecznej promocji Twojej firmy. Pomożemy Ci zidentyfikować problemy oraz określić najlepsze rozwiązania na drodze do wzrostu firmy. Spraw, aby mówili o Tobie!

S jak - Social Media

Zwiększymy Twój udział w rynku i stworzymy jakościową komunikację. To wszystko za pomocą angażujących treści, efektywnych kreacji reklamowych, czy produkcji video. Bądź rozpoznawalny!

P jak – Performace Marketing

Nieważne, jakim budżetem reklamowym dysponujesz. Dopasujemy moduły marketingowe Social Ads i Google Ads, które sprawdzą się w Twojej strategii. To reklama wykorzystuje efektywną taktykę do monitorowania i optymalizowania działań. Zarabiaj!

C jak - Content Marketing

Pomożemy zrozumieć Ci Twoich odbiorców. Możemy stworzyć treści, które przyciągną nowych klientów do Twojego biznesu i poprawią Twoją pozycję w wynikach Google. Daj się wyszukać!

D – jak - Digital, strony www

Twoja strona to Twoja wizytówka i nie tylko. To od niej w dużej mierze zależy pozycja Twojej firmy na rynku, dlatego ważne, abyś zwrócił na nią uwagę. Bądź przyjazny dla użytkownika!

Marketing Medyczny

Doświadczenie pokazało nam, że branża medyczna, a w niej lekarze, placówki medyczne, kliniki stoją przed ogromny wyzwaniem. Konkurencja (komercyjna oraz z kontraktem NFZ) z roku na rok powiększa się, dlatego aby nie zostać w tyle należy zacząć w odpowiedni i skuteczny sposób, INFORMOWAĆ o danych usługach i specjalistach – bo to nam wolno.

PRoMarketing od samego początku głównie specjalizuje się w marketingu prowadzonym właśnie dla firm z sektora medycznego. 90% naszych klientów to właśnie tego typu klienci. Pomogliśmy dużym placówką medycznym wyjść na prostą w bardzo krótkim czasie, osiągając wysokie wyniki sprzedażowe nawet o 40% wyższe w porównaniu do poprzedniego roku. Mamy ogromne doświadczenie w tym sektorze, i wiemy jakie działania marketingowe są skuteczne, a które nie przynoszą efektów.

Musimy jednak pamiętać, że nie wystarczy powierzyć nam zadania. Tutaj niezwykle ważna jest współpraca z lekarzami, fizjoterapeutami i wszystkimi specjalistami. To właśnie te osoby posiadają wiedzę niezbędną do uzyskania wiarygodnej komunikacji.

Co możesz osiągnąć korzystając z marketingu medycznego?

  • Zwiększyć ilości wizyt w swojej placówce
  • Zdobyć nowych pacjentów komercyjnych i w ramach NFZ
  • Powiększyć liczbę kontaktów z recepcją- za pomocą leadów ze strony i połączeń telefonicznych
  • Zbudować wizerunek, rozpoznawalność i zaufanie
  • Stworzyć akcje profilaktyczne, które wpłyną na PR Twojej placówki
  • Pozyskać zaangażowaną grupę fanów marki w social mediach
  • Zwiększyć sprzedaż danej usługi, która w danym miesiącu jest priorytetowa

Gotowy do podniesienia rozpoznawalności swojej firmy?
Chcesz rozwinąć swoją markę lub zwiększyć ilość leadów?

Porozmawiajmy